Thursday, July 11, 2019

Cara buat duit dengan Shopback Cashback!

Sekarang semua application banyak yang guna method CASHBACK. Korang just spend untuk pembelian and then in return, you will get some portion of cash-back which is based on percentage from total amount yang korang boleh withdraw / cash out! 

Sound interesting rite? Not until you see my cashback entitlement!


My Lifetime Earnings
Of course all this you cannot earned in 1 or 2 days punya kerja guys. Unless korang memang big spender and beli benda yang mahal-mahal sokmo ke kan. Mine, i earn dalam 2-3 tahun juga kut kalau tak silap.


Masa mula-mula aku share pasal Shopback Cashback ni kat kawan-kawan, ramai cakap aku share something yang tipu. But then bila ada yang start guna, diorang terus rasa agree with what I'm saying before. 

Shopback Cashback memang sangat-sangat berguna untuk mereka yang actively doing all online transaction including :
  1. Bill payment
  2. Topup mobile
  3. Shopping online including Lazada and Shopee
  4. Beli tiket kapal terbang
  5. Tempahan hotel
  6. Beli buku online
  7. Food panda
  8. Taobao!!

Aku rasa memang rugi sangat-sangat orang yang buat pembelian online kalau tak pakai SHOPBACK. Level rugi yang kau hadap tu macam level rugi yang tak boleh bawa berbincang! Zaman sekarang ni mana yang kita boleh jimat, kita try jimat. Mana yang kita boleh dapat duit return, collect cepat-cepat. By the way, dengan Shopback, SEMAKIN BANYAK KAU SPEND, MAKIN BANYAK CASHBACK YANG KAU DAPAT!


KAK, SAYA TAK MAMPU PUN NAK SHOPPING ONLINE UNTUK DAPAT CASHBACK BANYAK-BANYAK. SO MACAM MANA? 

For this case, I teach you how...

Apa lagi yang best dengan SHOPBACK CASHBACK ni, even kau bukan kaki online shopping sekalipun, actually you still can get some cash back tau. Bukan dengan hanya membeli je korang boleh dapat duit, ni tak payah beli apa-apa pun boleh dapat duit!

Kalau kau rajin usha apa yang ada kat Shopback, nescaya kau akan jumpa macam-macam benda. Dan aku jumpa tempat buat duit free. Kau jangan harap terus dapat ribu-ribanlah. Tapi sikit-sikit lama-lama banyak juga hasilnya kan?

SURVEY WALL
Survey Wall page on SHOPBACK


Korang hanya perlu register then jawab survey-survey pendek mereka. Soalan tak banyak dan tak susah semak pening kepala , 5 soalan je selalunya.

Plus make sure korang masuk page Survey Wall mesti thru Shopback. Kiranya kau kena sign in Shopback dulu then klik page Survey Wall.

Kalau tak masuk dari Shopback page, semua pembelian korang tidak akan di track and tak valid!
So ingat, apa-apa pun , buka shopback page dulu walaupun dari telefon korang (Mobile apps)

Soalan so easy



Yeay survey completed!

So bila semua survey dah submit , dalam few days korang tunggulah akan ada cash yang masuk!

My cashback from Survey Wall


Apa yang aku share ni tak details sangat sebab banyak gila nak cerita pasal SHOPBACK CASHBACK ni. Tapi aku rasa baiklah korang register dan gunakan kebaikkan yang ada ni. Nah link untuk korang register  : CLICK HERE TO SIGN UP!


Aku bukan akak-akak kaki scam tapi ni tips aku untuk kau buat duit dengan Shopback Cashback yang aku rasa rugi gila kalau korang tak follow. Aku dah withdrawn duit dari Shopback hampir 2K, aku rasa korang pun boleh dapatkan duit-duit tepi macam ni. 


Oh aku nak inform lagi sekali yang semua cashback aku bukanlah kumpul sebulan dua terus beribu ok!Apa-apa pun jangan lupa  SIGN UP HERE NOW! (Klik je kat sign up here now ni)


Bye!
Selamat ber-cashback dan berjimat $$$

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Cara buat duit dengan Shopback Cashback!

Sekarang semua application banyak yang guna method CASHBACK . Korang just spend untuk pembelian and then in return, you will get some p...