Saturday, August 28, 2021

Hey! I'm Back!

Lama sangat tinggalkan blog ni! Setahun dah gap dengan last post. UFive cafe pun dah shut down due this pandemic. Lama sangat ambil masa untuk update next post. 

I'm not sure if blogging is still relevant dengan dunia sekarang, and I pun tak sure when I will have time to post a new things lagi. But 1 thing for sure is I really miss blogging! Rindunya nak cerita semua benda kat blog even tau takde siapa heran pun. But whatever, I really need a medium where I can burst out everything! Hurrah!

 I jump from one platform to another one lately. Kejap seronok betul tengok post orang kat Facebook. Another time pula I so into Instagram, non stop hari-hari mesti nak post gambar. But then I stop because I start to feel tired with all this social media. Then I'm back to Twitter. Lepas emo kat sana. Pastu rasa macam tak sesuai je nak meroyan kat situ. Then I start offline blogging using Ipad. Ermm tak best sangat. Maka nya, harini saya kembali ke blogspot hehehe.

Ahhh I miss my old time when I so into blogging. Satu hari boleh up sampai 3-4 post. Fuhh. Now dah tua. Otak all sudah karat. Blogging buat hilang boring je maybe. I dont know.

See you again soon!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Cara buat duit dengan Shopback Cashback!

Sekarang semua application banyak yang guna method CASHBACK . Korang just spend untuk pembelian and then in return, you will get some p...